FANDOM

Zeito (ゼイト; Zeito) to "zła" wersja KAITO. Jego imię to połączenie "Kaito" i "Ze". Nie wiadomo co ta nazwa oznacza. Czasem jest nazywany Zaito lub Zeito Shion. W przeciwieństwie do Kaito, Zeito ma określony wiek - 20 lat. Jego atrybutem jest czarne jojo. Zeito jest Pitchloidem.

Wygląd Edytuj

Zeito ma czarne włosy z długą grzywką, zazwyczaj przykrywającą jego prawą stronę twarzy. Jest przedstawiany jako bladoskóry, często ma dużą ilość czarnego pusru, zwłaszcza w okolicach oczu. Nosi postrzępioną wersję płaszcza Kaito, w którym wszystkie białe elementy zmieniły kolor na czarny, natomiast elementy niebieskie zastąpiono czerwonymi. Nosi również czerwony szalik, który również jest postrzępiony, a czasem lekko zakrwawiony.

Osobowość Edytuj

Zeito jest bardzo cichy i małomówny. Uważa się, że jest Yandere, ale Zeito nie jest gwałtowny i woli być spokojny. Umie mówić płynnie w języku japońskim oraz przy odrobinie wysiłku w języku angielskim.

Zeito to ciemna wersja Kaito. Jest często określany równowartością Zatsune Miku. Zeito nienawidzi własnego głosu i nie przepada za śpiewaniem. Rzadko się uśmiecha. Zeito jest samotnikiem i nie lubi rozmawiać z nikim, kto nie ma mu do powiedzenia nic ważnego.  Jest uzależniony od zabawy swoim jo-jo. Zeito nigdy nie dba o innych, więc często jest również przedstawiany jako Tsundere. Zeito interesuje się naturą, jo-jo, a momentami lubi spędzać czas z Zatsune Miku. Mówi się, że Zeito, Taito i Zatsune Miku to przyjaciele ze względu na podobne cechy charakteru.  

Więcej z Fandomu

Losowa wiki