FANDOM

Megurine Luki (巡音ルキ; Megurine Ruki) to męski odpowiednik oficjalnego Vocaloida Megurine Luka, uważany powszechnie za jej brata bliźniaka. Mimo sporego grona fanów nie został uznany przez firmę Crypton.

Jego pojawienie się po raz pierwszy odnotowano 1 stycznia 2009 roku. Obecnie jest jednym z popularniejszych Pitcholoidów( grupa fanowskich Vocaloidów) .

Luki często bywa błędnie nazywany "Megurine Luke". To sprawa zachodnich fanów, którzy szukali dla niego dobrego odpowiednika imienia "Luka".

Wygląd Edytuj

Zazwyczaj Luki przedstawiany jest jako wysoki, przystojny chłopak z różowymi, krótkimi włosami, podobnymi nieco do fryzury siostry (na nielicznych artach mają takie same włosy), oraz w stroju identycznym jak jej, z wyjątkiem spodni, które zastępują u niego spódnicę. Na lewym ramieniu ma - podobnie jak Luka - trójkę, symbolizującą kolejnosć Luki w Drugiej Generacji.

Osobowość Edytuj

Podobnie jak wiele innych Pitcholoidów, Luki nie ma jasno określonego charakteru, jednak przeważnie przedstawia się go jako pewną siebie osobę typu tsundere .Często jest parowany z Mikuo, czyli męską wersją Hatsune Miku, jednak można także spotkać twórczość fanów łączącą go z samą Miku, KAIKO, Luką, a nawet Rin Kagamine.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki