FANDOM

Kagamine Rinto
Kagamine Rinto
鏡音リント
Płeć Mężczyzna
Wiek 14 lub więcej
Wzrost Nieznany
Waga Nieznana
Data publikacji 2008
Autor Nieznany
Ilustrator Nieznany
Przynależność Kagamine Rin (pochodne)

Kagamine Rinto jest męską wersją Vocaloida Kagamine Rin . Jego imię to męska wersja imienia Rin.

WyglądEdytuj

Rinto jest bardzo podobny do oryginalnych Kagamine. Można go odróżnić od Kagamine Lena grzywką i brakiem kucyka. Jego włosy są krótsze i panuje w nich większy bałagan niż u Rin, choć nadal nie są to ,,kolce" Lena. Nosi marynarską koszule jak wspomniany wyżej Vocaloid z tą różnicą, że u niego jest dłuższa przy łokciach. Wstążkę mundurku Rin zamieniono na krawat. Ma on zaostrzony koniec, podczas gdy Len prosty. Nosi spodnie, które sięgają parę centymetrów za kolana. Jego buty zazwyczaj są gumowe. Czasem dostaje podobne do tych co mają oryginalne Kagamine. Liczba 02 jest u niego zasłoniono rękawami.

Charakter Edytuj

Rinto nie posiada oficjalnej osobowości. Najczęściej jest przedstawiany jako wyluzowany starszy brat, który nie chce by poznano jego najskrytsze myśli.

Nieznany jest jego wzrost i waga. Najczęściej jest wyższy od Lena, Rin i Lenki.

HistoriaEdytuj

Rinto powstał w wyniku obniżenia głosu Rin. Ze względu na brak informacji nie do końca wiadomo kiedy Rinto się pojawił.

Konfiguracja głosuEdytuj

Rinto nie posiada oficjalnej konfiguracji głosu.Jednak zaleca się by korzystać z tej. Została stworzona przez ShadowofOctopus

BREATHINESS (BRE) 0 BRIGHTNESS (BRI) 64 CLEARNESS (CLE) 20
GENDER FACTOR (GEN) 40-45 OPENING (OPE) 50

Zaleca się używać Kagamine Rin Append, aby brzmiał bardziej męsko i czyściej

Pamiętaj, czynniki płci nie był większy niż 40 inaczej będzie on brzmiał jak Akita Neru. Ten przykład konfiguracji nie jest oficjalny i nie powinien być postrzegany jako szeroko akceptowalny i uznawany przez głównego twórcę.   

Więcej z Fandomu

Losowa wiki